PRZYRODA Strona Główna PRZYRODA
Forum dyskusyjne PRZYRODA to doskonale miejsce do wymiany informacji, poszerzania wiedzy, rozwiazywania problemow i wszystkiego co tylko zwiazane z przyroda i jej ochrona.

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Wiacek
2015-12-30, 21:02
Uświadamianie poczatkującego ornitologa
Autor Wiadomość
mimek11 

Wysłany: 2015-11-30, 21:53   

JarekP napisał/a:
Tak " tridactyla" też zgłosi

Odsuń złośliwości na bok i napisz to spokojniej jestem "początkującym" ptasiarzem :| :| :|

mimek11 

Wysłany: 2015-11-30, 21:57   

Fumaran napisał/a:
mimek11

Polecam zapoznać się z danymi w literaturze na temat stwierdzeń czarnowrona w Polsce, może to pomoże zrozumieć dlaczego do takich obserwacji trzeba podchodzić z dużym dystansem.

Przykładowy artykuł znaleziony na szybko http://www.ornis-polonica...0_4_262-274.pdf

Tak wyglądały te czarnowrony?

Obrazek

Napisałem jak wyglądał ten ptak wcześniej.Co to mogło być?Pomożecie bez krytyki i złości? :|

ornitocetus 
Marcin Pisula

kuling

Wysłany: 2015-11-30, 21:58   

mimek11, wiec jezeli jestes poczatkujacy , to wlasnie powinienes byc bardziej krytyczy w stosunku do swoich obserwacji. I naprawde posluchaj innych , to nic nie kosztuje , a ujmy tez Ci nie przyniesie.

mimek11 

Wysłany: 2015-11-30, 22:02   

ornitocetus napisał/a:
mimek11, wiec jezeli jestes poczatkujacy , to wlasnie powinienes byc bardziej krytyczy w stosunku do swoich obserwacji. I naprawde posluchaj innych , to nic nie kosztuje , a ujmy tez Ci nie przyniesie.

Jestem krytyczny w stosunku swoich obserwacji, ale czy według ciebie naśmiewanie się ze mnie coś pomoże? :?: Mam pisać:
czarny ptak z czarnym dziobem-2
mewa czarno-biała-1???

ornitocetus 
Marcin Pisula

kuling

Wysłany: 2015-11-30, 22:09