PRZYRODA Strona Główna PRZYRODA
Forum dyskusyjne PRZYRODA to doskonale miejsce do wymiany informacji, poszerzania wiedzy, rozwiazywania problemow i wszystkiego co tylko zwiazane z przyroda i jej ochrona.

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: krotom
2011-11-09, 18:18
Nowa strona autorska - zapraszam
Autor Wiadomość
iczek_rys 


Posty: 91
Skąd: Gdańsk
  Wysłany: 2004-04-05, 11:05   Nowa strona autorska - zapraszam

Witam Szanone Grono, Mile Panie i Panow Bardzo Milych Tez,

Dlugo oczekiwana przeze mnie premiera mojej strony autorskiej stala sie faktem.
Niniejszym chcialbym bardzo serdecznie zaprosic wszystkich do ogladania efektow dwumiesiecznej pracy :)
Strona we flash wiec modemowcy sie zapienia, ale coz.... taka byla wizja autora:)

Zdecydowalem sie na flaszke pomimo szeregu problemow z nawigacja oraz prezentacja.
Milo mi bedzie poznac opinie zarowno o zamieszczonych zdjeciach, jak i samej stronie i nawigacji.
Jest kilka punktow "hamujacych", ale cos za cos :)

zapraszam
http://www.iczek.fot.pl
_________________
piotr biegaj, iczek_rys
http://www.piotrbiegaj.com
 
 
 
Gajowy 

Posty: 155
Skąd: Grójec
Wysłany: 2004-04-05, 12:42   

nie wiem czy to bł?d czy ja nie umiem flasha obsługiwać...ale po wybraniu konkretnych zdjęć (z miniaturek) ginie menu dolne i górne... i nie ma możliwoci przejcia do innego tematu :?:
_________________
Marek Paciorek
 
 
Hubert 


otop

Posty: 6019
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2004-04-05, 14:07   

trzeba wtedy klikn?ć na krzyżyk obok zdjęcia i wtedy menu się pojawia spowrotem.
 
 
Gajowy 

Posty: 155
Skąd: Grójec
Wysłany: 2004-04-05, 14:48   

:mrgreen: zgadza się...znalazłem ten krzyżyk, po prostu tak mam ciemniony monitor, że krzyżyk zlał mi się z tłem :D
_________________
Marek Paciorek
 
 
cama 


Posty: 81
Skąd: ze rodka
Wysłany: 2004-04-05, 19:06   

znalazlam tzw. "punkty hamujace" :wink:
na zdjeciach niestety sie nie znam ale prywatnie moge powiedziec ze mi sie podobaja
a jesli chodzi o strone to smigajac juz od jakiegos czasu po sieci troche sie naogladalam stad wlasne upodobania co do wygladu strony mam wyrobione i moge szczerze przyznac ze ta trafia w moj gust, spokojna i stonowana (bez meczacych oczy kolorow), bardzo bardzo przyjemna :!: :D
 
 
 
mopek 
administrator
TVN killer



oton

Posty: 5441
Skąd: Kozienice/Wa-wa
Wysłany: 2004-04-05, 19:51   

Iczek, zdanie moje na temat Twoich zdjęć znasz nie od dzi ;-) więc powiem tylko o stronie www ... Flash ma swoje dobre i złe strony. Dobre to oczywicie efektownoć jakiej nie da się osi?gn?ć w HTMLu. Jednak duż? wad? tej metody jest jak zapewne wiesz m.in. nieindexowanie strony przez roboty internetowe przez co strona nie trafia do szerokiego grona odbiorców tak jak przy tradycyjnym HTMLu czy nawet PHP. Oczywicie jest metoda, któr? z reszt? zastosowałe czyli:

Kod:
<meta name="keywords" content="="fotografia ptaków, fotografia przyrodnicza, ptaki, zdjecia ptaków, iczek, (...), ptaki polskie">


ale jest to tylko półrodek... przy stronie składaj?cej się z podstron każda jest indexowana na podstawie słów kluczowych w metatagach ale również (a nawet przede wszystkim) i tekstu użytego na stronie więc suma sumarum możliwoci trafienia na któr? z podstron jest dużo więcej...

Tak więc mylę, że optymalnym rozwi?zaniem będzie dorobienie wersji HTML co wnioskuj?c ze strony startowej masz w planach :D

Jeli chodzi o estetykę to podobnie jak do Twoich zdjęć - nie mam zastrzeżeń, bardzo ładnie i z wyczuciem :res:

no jedno małe rozczarowanie... nie ma linku do Forum PRZYRODA w Twoich linkach... :/ :cry: :cry:
_________________
Błażej Wojtowicz®
Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Nietoperzy

MoLoS.pl - ekspertyzy

 
 
 
iczek_rys 


Posty: 91
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2004-04-05, 20:23   

Mopek - to male faux pas dotyczace banera postaram sie naprawic, ale w wersji HTML jesli pozwolisz :)
Dzieki za uwage -zdawalem sobie sprawe z tej uciazliwosci w rejestracji. Powtarzam - cos za cos :(
_________________
piotr biegaj, iczek_rys
http://www.piotrbiegaj.com
 
 
 
Hubert 


otop

Posty: 6019
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2004-04-05, 21:03   

To ja mam tylko pytanie, czy np. jeli zacznies pstrykać mewy, to będziesz mógł dorobić taki link we flashowej wersji??
Co do stronki, ciekawa, podobaj? mi się loga poszczególnych działów.
Podoba mi się również sam style strony, kojarzy mi się z jeansami. :wink:
Mam pytanie, fotografujesz tylko w Polsce??
 
 
iczek_rys 


Posty: 91
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2004-04-05, 21:48   

Hubert: tak, autorzy strony beda dorabiali co jakis czas kolejne rodziny ptakow i konkretne gatunki.
Co do fotografowania to nie dosc ze fotografuje tylko w Polsce to 95% zdjec powstalo na terenie Wyspy Sobieszewskiej. Jak mozesz przeczytac w dziale o mnie ma to scisly zwiazek z moim projektem wydania albumu o ptakach tej wspanialej wyspy. Mysle ze dwa lata to termin w ktorym powinienem miec wiekszosc ptakow wodno-blotnych i polnych tych rejonow.
_________________
piotr biegaj, iczek_rys
http://www.piotrbiegaj.com
 
 
 
Rey 


Posty: 8448
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2004-04-05, 21:53   

A tak z ciekowoci dużej liczbie gatunków już tam napstrykałę zdjęć :?:
Aha zapomniałem dodać stronka pierwsza klasa :!: :res: :res: :res:
_________________
Marcin
The Show Must Go On
 
 
 
iczek_rys 


Posty: 91
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2004-04-06, 08:35   

Jak widac na stronach :)
W archiwum mam jeszcze kilka nie wstawionych.
Generalnie jesli chodzi o wodne to chyba jestem za polowa. Jesli idzie o bordzace to jestem w polowie , moze troche mniej. Poza tym pstryknietych mam wiecej, ale do pokazania to nie :) Dlatego trzeba poprawiac i poprawiac :)
_________________
piotr biegaj, iczek_rys
http://www.piotrbiegaj.com
 
 
 
iczek_rys 


Posty: 91
Skąd: Gdańsk
  Wysłany: 2004-05-04, 19:58   zmiana strony + HTML

Witam,
Odpalilem w koncu strone HTML i jednoczesnie zienilem serwer i adres.
Zapraszam wiec na
http://www.piotrbiegaj.com

Zapraszam -szczegolnie do nowej wersji html
_________________
piotr biegaj, iczek_rys
http://www.piotrbiegaj.com
 
 
 
Hubert 


otop

Posty: 6019
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2004-05-04, 20:23   

Całkiem fajna stronka, ale:
-brak linku: wróć, po kliknięciu w poszczególne fotografie
-byłoby ładniej jakby otwierały się w nowych oknach
-strona nie wykadrowana, za każdym przejciem muszę przesuwać na rodek poziomym suwakiem, wielu internautów to denerwuje
-nad poszczególnymi zdjęciami jest takie czarne miejsce, czy to miało być miejsce na logo??
 
 
iczek_rys 


Posty: 91
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2004-05-04, 20:34   

Dzieki za uwagi. Postaram sie to poprawic.
- link wroc zastepuje klawisz 'backspace' po prostu ja tego na codzien uzywam i dlatego nie robie linku 'back'
- nowe okna to tez swiadomie, ale wiele osob juz mi zwraca na to uwage. zastanowie sie czy nie poprawic tego
- kadrowanie to zreczywiscie do poprawki - ja mam monito 22 cale wiec nie mam problemu :)
- miejsce na zdjeciami to po prostu pusta przestrzen dla lepszego odbioru fotki - przt duzej rozdzielczosci to nie przeszkadza :)
Zdjecia so dosc duze 650 piksli moze to jest problem.

pzdr i dzieki
_________________
piotr biegaj, iczek_rys
http://www.piotrbiegaj.com
 
 
 
p@nzio 
Fantasta Forum


Posty: 615
Skąd: Bytom
Wysłany: 2004-05-05, 17:12   

Piękna strona. Obejrzałem obie wesje (HTML i FLASH). Obie s? super, ale ogólnie bardziej podoba mi się strona FLASHowa. Naprawdę co pięknego. Gratulacje! I do tego te zdjęcia...
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



I N F O R M A C J A
Forum Przyroda wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia Ci maksymalnego komfortu podczas korzystania z naszych usług. Jeśli kontynuujesz przeglądanie naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że wyrażasz zgodę na użycie tych plików. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki

© PRZYRODA.org | Noclegi Świerże Górne, Kozienice, Chinów - wysoki standard, niskie ceny!

phpBB by przemo  
POLECAMY
hwww.lto.org.pl

www.kuling.org.pl

www.kp.org.pl

www.nietoperze.pl



REKLAMA




.