FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
Google  

Poprzedni temat «» Następny temat
sympozjum odonatologiczne, Zwierzyniec, 15-17 IX 2006
Autor Wiadomość
Paweł Buczyński 

Wysłany: 2006-03-03, 19:12   sympozjum odonatologiczne, Zwierzyniec, 15-17 IX 2006

Informuję o sympozjum Sekcji Odonatologicznej PTEnt. Ma ono charakter otwarty, a że jest jeszcze kilka wolnych miejsc - może ktoś się skusi. Zapraszam!
Szczegółny pod adresem - http://www.odonata.pl/sympo_III.php

lotr 

Wysłany: 2006-03-03, 20:40   

Ja bym się chętnie wybrał (o ile praktyki we wrześniu pozwolą), ale nie znam się zbytnio na ważkach, nie mam żadnego tytułu naukowego :P no i samochodu nie posiadam. Jedyne czym dysponuję to zapał (chyba, że akurat gdzieś się zapodzieje :P ) i siatka entomo...

Paweł Buczyński 

Wysłany: 2006-03-04, 09:58   

Ani tytuł naukowy, ani samochód nie są konieczne. Inaczej napisałbym w komunikacie: przyjmujemy tylko od doktora w górę, samochód - co najmniej mercedes ;-) Jeśli tylko możesz zdeklarować, że Z PEWNOŚCIĄ będziesz (to jedyny warunek sine qua non), serdecznie zapraszam. Piszę o tej pewności, nie nie chcę potem nieprzyjemności w pensjonacie i, przede wszystkim, wakatów.

To jest weekend (piątek-niedziela), specjalnie tak to ustawiłem, żeby można było się "urwać".

lotr 

Wysłany: 2006-03-04, 11:02   

No tak, ale z pewnością dr z mercedesem miałby pierwszeństwo ;) Poza tym ze znajmością ważek to rzeczywiście średnio u mnie i jeśli bym miał przeszkadzać...
Do kiedy najpóźniej należy dać odpowiedź? Przypuszczam, że jak najszybciej, ale mi to może trochę zająć, bo we wrześniu będę miał w sumie trochę zajęć i musiałbym wszystko ustalić (mam nadzieję, że dałoby radę już teraz).

Paweł Buczyński 

Wysłany: 2006-03-04, 14:41