Przygarnę roślinkę owadożerną.
Interesuje mnie dorosły osobnik Dionaea (od 7 pułapek), gatunek bez znaczenia (ale mile widziane 'All-Green' oraz 'Red Dragon' ).
Po mimo że jestem osobą początkującą, dużo się dowiadywałam o tej roślince i mam warunki żeby ją trzymać.
Ogłoszenie dotyczy Warszawy - interesuje mnie tylko odbiór osobisty.
Propozycję proszę Pisać w PW
Ps. Jeśli istnieje tutaj dział ogłoszenia (ja nie znalazlam ) proszę podać link
Łukolu, nie wiem jakby Ci to powiedzieć. Ale ten temat służy do rozwiązywania jakiś problemów związanych z roślinami owadożernymi. Już nie tylko tytułową muchołówką, dodam... A Nie rób z niego proszę rozwleczonej formy czatu, co to na pogaduchy się wpadło do tego tematu. Może ja źle odebrałem cel założenia tego tematu przez Tetrao. Jak chcesz szpanować roślinką, to może zrób to w innym miejscu. Widać, że jesteś bardzo wygadaną osobą, która ma dużo do powiedzenia. Może własny Blog byłby dobrym rozwiązaniem?
_________________ Pozdrawiam,
Krzysztof Ciesielski
uspokuj sie, nie rzucaj sie tak odrazu ja niemoge okej moge nie pisac jak ci to tak wyjatkowo przeszkada, sory! pffff
jestem bez słow poprostu! xD
pffffff
wybacz za to ze jestem zbyt gadatliwa jak dla ciebie. pfff okej nie bede tyle gadac bo jeszcze kogos obraze czy cos xD
od teraz bede pisac raz na tydzien jak cos ciekawego sie stanie
a stało sie! zaobserwowalam ze od kiedy przesadzilam moja roslinke to zaczela mi duzo szybciej rosnac!
P.S. zadałam pytanie na ktore mi nikt nie odpowiedzial moj drogi. przykro mi ze nie zwrociles na to uwagi...
Cephalotus napisał/a:
Łukolu, nie wiem jakby Ci to powiedzieć. Ale ten temat służy do rozwiązywania jakiś problemów związanych z roślinami owadożernymi
okej przepraszam
od dzis nie bede sie tak produkowac!
ale mam problem!
powiedz mi ktos dlaczego na ziemi w ktorej posadzilam moja mucholowke pojawia sie ten bialo-zolty osad? przeciez wszystko robie dobrze. podlewam woda demineralizowana. ziemia jest bez nawozow! o co chodzi?