Od dwóch dni jestem posiadaczką Panasonicka Lumixa fz-8
Zrobiłam nim kilkanaście zdjęć i na razie sprawuje się bardzo dobrze Dzisiaj jadę na działkę, więc wreszcie, mam nadzieje, będę mogła go przetestować na jakiś opierzonych modelach Po powrocie wkleje parę fotek
W przyszłości zamierzam dokupić sobie jeszcze ten telekonwerter
Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc, jesteście kochani
Przypominam tylko że pytanie padło o jakikolwiek kompakt
Dawno temu spytałem o aparaty-kompakty szybko robiące zdjęcia. Jestem laikiem i mam pytanie, po prostu podałeś mi aparaty które mają wysokie fps? Szukałem rozwinięcia tego skrótu w odniesieniu do aparatów i znalazłem tylko do telewizorów . Czy jest to ilość zdjęć, które robi aparat na sekundę?
_________________ ceterum censeo Carthaginem esse delendam
No to pozostaje czekać na wyniki przestrzelania sprzętu
A więc wróciłam z działki :)Ptaki (a także niektóre ssaki) same się pchały pod obiektyw, niektóre miałam okazje oglądać bliżęj niż zwykle i udało mi się to udokumentować na fotografiach
Wkleiłabym zdjęcia w orginale (kilka lepszych, które nie wymagają zbytniego kadrowania), ale strasznie długo się wgrywają, więc w orginale dam tylko tego gąsiorka (trzeba kliknąć na pomniejszone zdjęcie):
http://www.fotosik.pl/pok...56cde9688f.html
Później jeszcze może coś dorzucę Wszystkie powyższe zdjęcia były robione na ISO 100 i na manualu (czyli musiałam się uporać z czasem migawki i wartością przyłony, czego nigdy jeszcze nie robiłam).
Dodam, że bardzo podoba mi się jakoś filmików (zresztą jeśli wszystko pójdzie dobrze to wstawię 2 filmiki w temacie "Obserwacje ssaków")
To było by bardzo ciekawe, może załóż odrazy odpowiedni temat, zapewne nie tylko Ty masz filmy(chyba że już jest taki temat).
Wiktoria napisał/a:
na manualu (czyli musiałam się uporać z czasem migawki i wartością przyłony,
Nie lepiej było robić na priorytecie przesłony(szybciej i pewniej)?
Wiktoria napisał/a:
18x zoom, 3 Mpix