PRZYRODA Strona Główna PRZYRODA
Forum dyskusyjne PRZYRODA to doskonale miejsce do wymiany informacji, poszerzania wiedzy, rozwiazywania problemow i wszystkiego co tylko zwiazane z przyroda i jej ochrona.

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zgony pająków
Autor Wiadomość
Atrax 

Wysłany: 2012-04-26, 01:52   Zgony pająków

Witam,
rok temu w ogrodzie miałem sporo pająków które miały wielkie pajęczyny głównie na krzakach. Nie znam się na pająkach to nawet nie powiem jaki to gatunek itd. W każdym bądź razie różniły się kolorem i wielkością. 2 z nich były takiej średniej wielkości ale 2 pozostałe dość wielkie a ten jeden z największą pajęczyną był ogromny!
I problem w tym że któregoś pięknego dnia zaczęły znikać jeden po drugim, nawet ten wielki zniknął, chociaż pomyślałbym że z powodu jego wielkości i tej pajęczyny polowanie na niego to samobójstwo. :)
Miejsce zbrodni zawsze pozostawało takie same:
- poniszczona pajęczyna z jakimiś jakby białymi naroślami
- oraz resztki pająka, noga tudzież dwie w dziupli tzn w tej jego jamie
Zastanawiam się jaki owad mógł je wszystkie załatwić?
Dręczy mnie to pytanie po dzień dzisiejszy, zobaczymy jak będzie tego lata?
Macie jakiegoś podejrzanego? :roll:
PS: ostatnio idąc do kibelka mało co nie dostałem zawału z palpitacją i wszystkim innym gdy w wc napatoczyłem się na największego pająka jakiego w życiu widziałem. Wielki, czarny z dużymi łapami i brzydki jak cholera! :shock:

Aneta 
moderator

Wysłany: 2012-04-26, 15:08   Re: Zgony Pająków

Atrax napisał/a:
PS: ostatnio idąc do kibelka mało co nie dostałem zawału z palpitacją i wszystkim innym gdy w wc napatoczyłem się na największego pająka jakiego w życiu widziałem. Wielki, czarny z dużymi łapami i brzydki jak cholera! :shock:

Urzekła mnie Twoja historia :>
A serio, guglnij sobie za kątnikami (Tegenaria) - obstawiam, że to któryś z nich napędził Ci takiego stracha :]