PRZYRODA Strona G堯wna PRZYRODA
Forum dyskusyjne PRZYRODA to doskonale miejsce do wymiany informacji, poszerzania wiedzy, rozwiazywania problemow i wszystkiego co tylko zwiazane z przyroda i jej ochrona.

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U篡tkownicyU篡tkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Nast瘼ny temat
Beskid Ma造 2012
Autor Wiadomo嗆
maciek 


Posty: 2123
Sk康: z lasu i g鏎...
Wys豉ny: 2012-02-08, 13:06   

pytanie: o kt鏎ej wyruszamy z Krakowa i dok康 doje盥瘸my samochodami, czyli hdzie zostawiamy autka?
 
 
 
Logan 


Posty: 4583
Sk康: Krak闚
Wys豉ny: 2012-02-08, 13:12   

Voyt napisa/a:
Je瞠li chodzi o dojazd to Logan,Alcedo, Mati gdyby軼ie dojechali z Krakowa do Andrychowa na dworzec g堯wny to Was odbior


jest to rozwiazanie ale ja nie bardzo mam ochote na taka tulaczke pksami/busami, wolalbym wrocic w niedziele do Krakowa przed polnoca ...
poczekajmy na decyzje Pelka

maciek napisa/a:
pytanie: o kt鏎ej wyruszamy z Krakowa i dok康 doje盥瘸my samochodami, czyli hdzie zostawiamy autka?


kiedy to zalezy glownie od kierowcow ;)
a gdzie to niech sie najlepiej wypowie Voyt - moze w Rzykach w ok. kosciola jako punktu charakterystycznego oraz miejsca gdzie pewnie zejdziemy o ile udamy sie w niedziele przez Madohore :?: tak mi pasuje z mapy ale terenu nie znam
fajnie by bylo chyba dojechac i wyjsc jednoczesnie w trase :?:
_________________
ㄆkasz Kajtoch
PRZYRODA ZIEM WIELICKO-LIMANOWSKICH
 
 
 
Pe貫k 
Wielki Integrator


otop

Posty: 3304
Sk康: 50.068N,19.918E
Wys豉ny: 2012-02-08, 14:26   

No dobra, chyba si zdecyduje... ;)

Pytanie - jak tam ze 郾iegiem teraz jest ? czyt. jaki ekwipunek sugerowany ?
_________________
Jakub Pe趾a
Turysta przyrodniczy :)

"Those were the days of good hunting and good sleeping" Rudyard Kipling
 
 
 
for 
teriolog
Zg鏎mysyn

Posty: 4278
Sk康: G鏎y
Wys豉ny: 2012-02-08, 14:34   

z nami jedzie myszka myszak :] wiec jedno miejsce w samochodzie by sie znalazlo tylko trzaby dojechac do miejsca naszego obecnego zamieszkania :]
_________________
W g鏎ach jest wszystko co kocham...

Nie lubi tzw. zr闚nowa穎nego rozwoju!!!!
 
 
 
WJG 
Rzekomy Dewastator


Posty: 1807
Sk康: Gorlice/Krak闚
Wys豉ny: 2012-02-08, 20:01   

for napisa/a:
tylko trzaby dojechac do miejsca naszego obecnego zamieszkania :]

Znaczy si Narnii? :p
_________________
Niew豉軼iwy pogl康 na nauk zdradza si
w d捫eniu do tego, by mie s逝szno嗆

K. Popper
 
 
 
Voyt 
Aves,aves...


Posty: 330
Sk康: K皻y/Krak闚
Wys豉ny: 2012-02-08, 22:33   

Czyli tak ;) jedno miejsce w aucie Pe趾a zwalniam,dojade tam swoim ;) je郵i chodzi o to gdzie zostawi auto tak jak pisze Logan albo podjecha do pocz徠ku czarnego szlaku (do przystanku mzk) w Rzykach Jag鏚kach (patrz mapa) mapa tylko nie wiem jak chcemy i嗆 czy najpierw ok 1:20 czarnym na Leskowiec od razu czy wychodzimy przez Madohore je瞠li wariant drugi auta lepiej zostawi pod ko軼io貫m ;) takie rzeczy to w sumie ju na miejscu mo積a ustali ;) nie wiem jak tam teraz ze 郾iegiem ale my郵,瞠 strasznie "幢e" nie b璠zie...
_________________
Wojtek Piecha
 
 
 
Logan 


Posty: 4583
Sk康: Krak闚
Wys豉ny: 2012-02-09, 07:53   

WJG napisa/a:
Znaczy si Narnii? :p


nie, for teraz przeniosl sie do Mordoru :]

Voyt napisa/a:
to gdzie zostawi auto


proponowalem kosciol bo tam latwo sie znalezc i z mapy wynika ze jakby nie isc i schodzic to i tak w tamtej okolicy schodza sie drogi
a daloby sie wyjsc spod kosciola przez Gancarz na Leskowiec, a wrocic przez Mendralowa, albo na odwrot :?: zeby jak najmniej isc przez wies asfaltem
_________________
ㄆkasz Kajtoch
PRZYRODA ZIEM WIELICKO-LIMANOWSKICH
 
 
 
Voyt 
Aves,aves...


Posty: 330
Sk康: K皻y/Krak闚
Wys豉ny: 2012-02-09, 09:57   

Cytat:
proponowalem kosciol bo tam latwo sie znalezc i z mapy wynika ze jakby nie isc i schodzic to i tak w tamtej okolicy schodza sie drogi



tak chyba b璠zie najlepiej... :roll:

Logan napisa/a:
a daloby sie wyjsc spod kosciola przez Gancarz na Leskowiec, a wrocic przez Mendralowa, albo na odwrot zeby jak najmniej isc przez wies asfaltem



Logan nigdy tak nie szed貫m,nie orientuje si...patrz na map i na Gancarz mo瞠 i by si uda這 wej嗆 spod ko軼io豉 , z drugiej strony jak nie b璠zie drogi to chyba nie ma co si tam cisn望 przez las,mo積a jeszcze tam popyta tubylc闚 ;)
_________________
Wojtek Piecha
 
 
 
Logan 


Posty: 4583
Sk康: Krak闚
Wys豉ny: 2012-02-09, 10:21   

Voyt napisa/a:
z drugiej strony jak nie b璠zie drogi to chyba nie ma co si tam cisn望 przez las


dlaczego :?: ida glownie ludzie lasu :mrgreen: przez las najfajniej sie idzie, szczegolnie zima ;) z mapy wynika ze jest tam jakas lesna droga, powinno sie dac nia przejsc o ile for bedzie przecieral szlak jak obiecal :>
_________________
ㄆkasz Kajtoch
PRZYRODA ZIEM WIELICKO-LIMANOWSKICH
 
 
 
Voyt 
Aves,aves...


Posty: 330
Sk康: K皻y/Krak闚
Wys豉ny: 2012-02-09, 10:56   

W sumie Logan masz racj czarnym szlakiem na Leskowiec idzie si kr鏂iutko a tym sposobem sobie wycieczk wyd逝篡my i tym samym umilimy ;)
_________________
Wojtek Piecha
 
 
 
Pe貫k 
Wielki Integrator


otop

Posty: 3304
Sk康: 50.068N,19.918E
Wys豉ny: 2012-02-09, 15:01   

hm... a ja dalej nie wiem narty czy rakiety czy 郾iegowce... :(

Logan, Alcedo - gdzie i o kt鏎ej by po Was? bo trzeba dojecha a to ju lada dzien ;)

Al- podejrzewam 瞠 wiem gdzie, Logan te podejrzewam 瞠 wiem (chyba 瞠 jakie inne my郵i i propozycje) gdzie bior帷 pod uwage nasz kierunek - pytanie zostaje o kt鏎ej ?
_________________
Jakub Pe趾a
Turysta przyrodniczy :)

"Those were the days of good hunting and good sleeping" Rudyard Kipling
 
 
 
Logan 


Posty: 4583
Sk康: Krak闚
Wys豉ny: 2012-02-09, 22:18   

Pe貫k napisa/a:
hm... a ja dalej nie wiem narty czy rakiety czy 郾iegowce... :(


ja i maciek bedziemy grac w tenisa wiec jak chcesz wez tez rakiety ;)

Pe貫k napisa/a:
Logan, Alcedo - gdzie i o kt鏎ej by po Was? bo trzeba dojecha a to ju lada dzien


jutro dodagam sie z mackiem i przedzwonie do Ciebie :!:
_________________
ㄆkasz Kajtoch
PRZYRODA ZIEM WIELICKO-LIMANOWSKICH
 
 
 
Voyt 
Aves,aves...


Posty: 330
Sk康: K皻y/Krak闚
Wys豉ny: 2012-02-09, 22:22   

Czyli spotykamy si w Rzykach Jag鏚kach pod ko軼io貫m? czy wolicie na Bp w Andrychowie i stamt康 b璠ziecie jecha za mn? ;)
_________________
Wojtek Piecha
 
 
 
Alcedo 
Piotr Guzik


Posty: 6450
Sk康: Krosno/Krak闚
Wys豉ny: 2012-02-10, 11:03   

a bez rakiet da si tam przej嗆 oraz bior帷 poprawk na to 瞠 b璠 po nieprzespanej nocy?

chyba ze ktos po篡czy mi rakiety :> ?
_________________
Przyznane tytu造: Ta鎍z帷y z Zimorodkami oraz Al-Szybki Bill
 
 
mYszak 


Posty: 1056
Sk康: Tworkowa,Krak闚
Wys豉ny: 2012-02-10, 12:04   

Mia貫m zadawa to samo pytanie co Alcedo, czy da rade wyj嗆 bez rakiet. Chcia貫m dzi wypo篡czy na Jagiello雟kiej, ale si przeliczy貫m, bo wszystkie zarezerwowane. B璠e wiedzia na przysz這軼, 瞠 trzeba takie rzeczy za豉wia ze sporym wyprzedzeniem
_________________
"Jestem my郵iwym od dziecka. Kocham zwierz皻a i dlatego lubi je zabija" :/ MPFC
 
 
 
Wy鈍ietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo瞠sz pisa nowych temat闚
Nie mo瞠sz odpowiada w tematach
Nie mo瞠sz zmienia swoich post闚
Nie mo瞠sz usuwa swoich post闚
Nie mo瞠sz g這sowa w ankietach
Nie mo瞠sz za陰cza plik闚 na tym forum
Mo瞠sz 軼i庵a za陰czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



I N F O R M A C J A
Forum Przyroda wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia Ci maksymalnego komfortu podczas korzystania z naszych us逝g. Je郵i kontynuujesz przegl康anie naszej strony bez zmiany ustawie przegl康arki, oznacza to, 瞠 wyra瘸sz zgod na u篡cie tych plik闚. Pami皻aj, 瞠 w ka盥ej chwili mo瞠sz zmieni ustawienia swojej przegl康arki

© PRZYRODA.org | Noclegi Świerże Górne, Kozienice, Chinów - wysoki standard, niskie ceny!

phpBB by przemo  
POLECAMY
hwww.lto.org.pl

www.kuling.org.pl

www.kp.org.pl

www.nietoperze.pl



REKLAMA




.