PRZYRODA Strona Główna PRZYRODA
Forum dyskusyjne PRZYRODA to doskonale miejsce do wymiany informacji, poszerzania wiedzy, rozwiazywania problemow i wszystkiego co tylko zwiazane z przyroda i jej ochrona.

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana zgromadzonych piór
Autor Wiadomość
dinosos 

Wysłany: 2013-09-05, 12:55   

Witam
mam do wymiany pióro kondora wielkiego dwie lotki moge sie wymienić za równie cenne pióro mam więcej piór do wymiany

Rolle 

Wysłany: 2013-09-05, 16:45   

A czym jesteś zainteresowany, mam sporą kolekcję i większość to egzotyka.

kynokefalos 

Wysłany: 2013-09-17, 12:39   

Witam serdecznie wszystkich użytkowników! Dopiero założyłam tutaj konto, gdyż potrzebuję waszej pomocy w związku z pracą magisterską, której pisanie właśnie rozpoczęłam. Studiuję na wydziale Konserwacji Dzieł Sztuki warszawskiej ASP, gdzie praca magisterska polega na napisaniu pracy teoretycznej oraz całościowej konserwacji wybranego obiektu. W moim przypadku jest to bardzo ciekawy zestaw 3 akwareli z Muzeum Narodowego, przedstawiających różne ptaki. Ich sylwetki wyklejone są oryginalnymi, zgodnie z moją dotychasową wiedzą, piórami tych gatunków ptaków. Dla pewności czekam na konsultacje z zapewne znanym niektórym z was dr Bolesławem Dulem, który mam nadzieję potwierdzi moje przypuszczenia. Ja tymczasem zaprojektowałam badania mające na celu ustalenie jak starzeją się pióra w zależności od ich pigmentacji (strukturalnej, chemicznej, mieszanej). W tym celu przeprowadzę badania porównawcze piór pobranych z mojego obiektu oraz piór relatywnie "świeżych" tych samych gatunków ptaszków. Badania zostaną przeprowadzone metodą skaningowej kalorymetrii różnicowej na Politechnice Warszawskiej. Próbki ulegną zniszczeniu. W tym miejscu zwracam się o pomoc do forumowiczów, gdyż nawet warszawskie ZOO nie było w stanie zapewnić mi pomocy i chociaż otrzymałam dużo pięknych piór, to jednak nie