FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
Google  

Poprzedni temat «» Następny temat
NATURA 2000 w Zachodniej Małopolsce
Autor Wiadomość
wodnik_szuwarek 

Wysłany: 2006-03-18, 14:13   NATURA 2000 w Zachodniej Małopolsce

Wybaczcie że mam na razie słabą orientację w temacie, ale jestem tylko rolnikiem, a nie jakimś samorządowcem, ekologiem, czy działaczem ngo's. Informacji o potencjalnych i zatwierdzonych obszarach Natura 2000 nie ma praktycznie nigdzie lokalnie. Przecież to ma dotyczyć ze 200 tys ludzi mocniej czy mniej, a żaden urząd gminy nie raczył zamieścić nawet notki!!! Jak to możliwe? Kto z Was jest z Małopolski? Piszcie proszę do UG żeby oswajali ludzi. Będzie to szok dla rolników, myśliwych. Widzę jak mnie gnoją zwolennicy betonowych układów, łowiectwa np na ksiedze goscie Zatora www.zator.iap.pl

Zamieszałem kijem w tym zasiedziałym mrowisku.

Ja bym to buractwo z samorządów wsi, miast zachodniej Małopolski pod ścianę i kula w łeb! Tylko że na ich miejsce wejdą tacy sami kolesie, jedna wielka korupcja i kombinowanie jak by tu zarobić poza marną pensyjką włodarza gminy. Potrzebni są młodzi idealiscie we władzach samorządowych. Tam gdzie jest słabo rozwijająca się gmina gospodarczo, a ludzie są niezadowoleni z rządów tych samych ludzi niekiedy przez 30 lat, to potrzeba CBŚ i NIK, ale wraz miejscowymi komitetami, opozycją, ngo's. Niech naprowadzą na odpowiednie patologie, tylko miejscowi je znają, ale nie jakieś RIO, czy nawet MOŚ. Wiem co mówię. RIO nie potrafi dobrze kontrolować urzędów gmin, to jakaś fikcja, a pod kątem ekologii, to już TRAGEDIA I ARMAGEDON na polskiej przyrodzie. Liczą się cyferki. Jak 2+2 jest 4 to ok. To nie jest kontrola samorzadów! PIS nie da rady wprowadzić dwukadencyjności samorządów, czytam właśnie że rezygnują... betonowe układy postPZPR górą...

Kocham ten kraj! Czy samorządowcom stołki się na 30 lat przykleiły do tyłków?