FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Mapa GoogleMapa Google
Google  

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: krotom
2009-03-01, 22:48
Poroże jelenia
Autor Wiadomość
TatRa 

Wysłany: 2004-06-17, 13:14   Poroże jelenia

Kolega na polu przed domem znalazł poroże jelenia. Prosił mnie o pomoc w oprawieniu czy spreparowaniu tego cuda.

Jako że ja jestem kompletnie zielony w te klocki (mimo, że lubię chodzić po polach :wink: i podgl?dać rycz?ce jelenie) proszę was = znawców tematyki o pomoc.

Nie potrafię nawet sformułować tematu czy jeden "róg" to "poroże" a jeli tak to jak nazwaj? się dwa "rogi" i czy aby na pewno to s? "rogi" :? :/ W każdym razie znalazł on "jedno poroże"

Ale mniejsza o nazewnictwo, nie jestem lenikiem, kolega zreszt? też bardziej rolnik niz myliwy...

Chodzi mi (nam) o to, co i jak z tym zrobić, żeby nie popsuć przy robocie no i żeby się samo nie popsuło jak się nic z tym nie bedzie robić...

Pomóżcie....

krotom 
administrator
ludź od prądu

Wysłany: 2004-06-17, 13:27   Re: poroże jelenia

TatRa napisał/a:
[...]co i jak z tym zrobić, żeby nie popsuć przy robocie no i żeby się samo nie popsuło jak się nic z tym nie bedzie robić[...]

słyszałem, że "takie rzeczy" trzeba wygotować ale niech może wypowiedz? sie bardziej obeznani w temacie 8)
:cry: Winer'owi & Pawelele... Q pamięci :(

kessy 
Sokola Pani :>

Wysłany: 2004-06-17, 13:38   

Wygotowywać to chyba "wieże", tzn z pozyskanej zwierzyny... A może znalezione też? :shock:

Zajrzę do Łomnickiego, ale jutro wieczorem, po egzaminie. Do tego czasu może kto co napisze.

[i] Winer [i]
Smoki hoduję.

TatRa 

Wysłany: 2004-06-17, 13:47   

I jeszcze jedno, ale to z zupełnie czystej ciekawoci:

Od czego zalezy "wartoć" takiego poroża, jak to jest, że jedne s? dla znawców "pięknymi okazami", a na inne nawet nie spojrz? :?:

Corvus 
moderator
Paweł Niski

Wysłany: 2004-06-17, 14:20