FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
Google  

Poprzedni temat «» Następny temat
Bibliografia...
Autor Wiadomość
Anem 
moderator

Wysłany: 2004-07-18, 20:52   Bibliografia...

Jako, że jestem zupełnym laikiem w dziedzinie nietoperzy i ich rozpoznawania, zwracam się z prob? do ciała naukowego niniejszego wydziału. Czy możnaby było zamiecić spis (możliwie dobrych merytorycznie i możliwie dostepnych) publikacji, które pomoga nam w poznawaniu i rozpoznawaniu nietoperzy...

krotom 
administrator
ludź od prądu

Wysłany: 2004-07-19, 07:40   

daleko nie musisz szukać, w bocianowym sklepiku jest do kupienia za "mieszne pieni?dze" współautorstwa naszych współforumowiczów (mam, polecam) :mrgreen:

stare przysłowie pszczół mówi:
Nie pozwalaj wycinać lasu! Kto wie, może kiedyś będziesz musiał zostać partyzantem!
:cry: Winer'owi... Q pamięci :(

Marfu 

Wysłany: 2004-07-23, 21:03   

Taa..., w ostatnich latach chyba nic lepszego nie wyszlo. Publikacji krakowskich nie polecam, bo zbyt duzo w nich bledow. A w przyszlosci postaramy sie przygotowac liste naszych (znaczy polskich) publikacji popularnych o nietoperzach. Moze jakis wykladzik na ten temat?

kara 

Wysłany: 2004-11-26, 15:07   

Ksi?zka może i rzeczywicie nienajgorsza, zwłaszcza bior?c pod uwagę mał? konkurencję na rynku :wink: ...
duży minus to niestety brak literaturowych odnoników w kilku rozdziałach...a przydały by się...

Marfu 

Wysłany: 2004-11-26, 16:36   

A w jakich Ci brakuje odnosnikow

kara 

Wysłany: 2004-11-29, 11:47   

W częci "?rodowisko", we fragmencie o zasiedlaniu sztucznych schronień. Cały czas szukam jakich informacji i szkoda, że nic o literaturze wykorzystywanej tam nie ma, no chyba że jest to tzw. "prawda ogólna", jak tak to rozumiem że z literatur? ciężko... :) ...

Marfu 

Wysłany: 2004-11-29, 21:37