FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
Google  

Poprzedni temat «» Następny temat
żółw błotny (Emys orbicularis)
Autor Wiadomość
Durissus 

Wysłany: 2004-10-14, 10:00   żółw błotny (Emys orbicularis)

Proszę o pomoc w pisaniu pracy licencjackiej! Jestem studentem 3 roku Wydziału Biologii i Ochrony ?rodowiska na Uniwersytecie ?l?skim (na katedrze Zoologi) W zwi?zu z tym mam pytania:
- do kogo mopżna się zgłosić o udzieleni mi informacji o procesie (akcji) reintrodukcji żółwia błotnego (Emys orbicularis),
- jaka jest możliwoć uczestniczenia w etapach tej akcji i obserwacji żółwi w rodowisku naturalnym,
- jak można skontaktować się z Dyrekcj? Kozienickiego Parku Krajobrazowego (z tego co wiem na jego terenie wypuszczane s? żółwie,
- czy istnieje możliwoć wypożyczenia lub wgl?du do literatury naukowej na ten temat.
Proszę o jak?kolwiek pomoc!
Z góry dziękuję.
p.s. Czy można prosić o numer telefonu w celu kontaktu ! !

mopek 
administrator
mars napada

Wysłany: 2004-10-14, 11:22   

na sam pocz?tek polecam trochę nieaktualn? aktualnoć:

http://www.bocian.org.pl/aktualnosci/010aktu.html

niestety już nie istnieje strona http://www.emys.pl/ :/

resztę informacji poda pewnie Marfu :D

:] uważaj na zarząd TP Bocian :]

Marfu 

Wysłany: 2004-10-14, 20:45   

1. Co do reintrodukcji, to byla prowadzona we Wloszech, a jak rozumiem, chodzi o dzialania krajowe. U nas reintrodukcja nie byla prowadzona. Sa jedynie prowadzone akcje zabierania z terenu mlodych zolwi, ktore wykluly sie i nie opuscily jamek gniazdowych, a nastepnie po przezimowaniu w warunkach laboratoryjnych, sa wypuszczane w miejscu zebrania. Chyba populacja z Okolnego Lugu (Kozienicki PK) byla zasilana osobnikami z rez. Borowiec, ale nie jestem pewien.