Aukcja 3 i 5 wygląda na jakiegoś pytona 1 chyba też..
Nie znam się kompletnie na dusicielach ale też mi się wydaje że na 1, 3, 5 jest pyton ciemnoskóry Python molurus bivittatus (Burmese python). Najczęściej jak mozna się zorientować w Google torebki i buciki robią z pytonów. Same skóry po wyprawieniu wyglądają jak się okazuje troche inaczej niz na właścicielu. Co do 2 i 4 to gdyby torebeczka była uszyta z 3 kawałków skóry (2 na pewno jest, 4 chyba też) to mógłby to być boa tęczowy podgatunek Epicrates cenchria maurus ale nie wiem czy z nich się coś szyje. Na aukcji 4 przy ujeciu torebki z boku są widocznie dobrze też takie obrączki które występują u młodszych boa tęczowych tego podgatunku.
http://images.google.pl/i...6lr%3D%26sa%3DN http://www.koralovky.kval...aurus%20381.jpg
Niestety trudno określić gatunek węża, na podstawie torebki zrobionej z jego skóry. Łatwo o pomyłkę. 1,3,5 to zapewne pytony, może Python molurus, Python sebae. Co do 2 i 4 to Joanna może mieć rację, to może być podgatunek boa tęczowego. Możesz jeszcze zadać pytanie sprzedającemu.
Jedna nie ulega wątpliwości: skóa o wiele lepiej wygląda na żywym wężu niż w postaci torebki. Zabijanie pytonów i innych zwierząt tylko po to żeby zrobić z ich skóry torebkę, albo coś innego to po prostu barbarzyństwo, głupota i okrucieństwo.
_________________ Proszę nie podawać na forum dokładnej lokalizacji stanowisk Gniewosza Plamistego i Węża Eskulapa, ze względu na ich ochronę !!!
Niestety trudno określić gatunek węża, na podstawie torebki zrobionej z jego skóry. Łatwo o pomyłkę. 1,3,5 to zapewne pytony, może Python molurus, Python sebae. .
Rzeczywiście, ten Python sebae też by pasował....może bardziej zwłaszcza w 5.
Chciałem tylko zasugerować, że nie należy z góry zakładać złej woli drugiego człowieka.
Przecież by zdjąć, wyprawić skórę i uszyć taką torebkę potrzebna jest specjalistyczna wiedza i wysokie umiejętności. Nie sądze by choć jedna była zrobiona z węża który "sam" zdechł.