mam pytanie. Nie jestem z wykształcenia hodowcą ale mam żółwia czerwonolicego. Karmie go piersia indyka lub wątróbką. dzis dowiedziałem sie że robie źłe kupiłem mu suchy pokarm który jadł na poczatku naszego spotkania. Jest jednak problem on go nie chce jeśc czytałem również że lubia ślimaki ale nie wiem czy i mój to zje. tyle lat był przyzwyczajony do jedzenia miesa ptaków i ssaków. Nie wiem co mam zrobić pomóżcie mi jak możecie.
żólwie czerwonolice karmi się powszechnie suszonymi kiełżami - powinien je jeść, a jak nie to dawaj mu dalej to mięso, skoro mu smakowało (moredatorzy - poprawcie błędy, bo aż w oczy szczypie )
_________________ Tomasz Figarski "P.P.Ps"
"Poza gospodarczym wyrachowaniem leśnik musi mieć także i szerszy, przyrodniczy punkt widzenia; powinien mieć również na względzie wartość materialnie niewymierną, jaką jest piękno i urok lasu..." W. Koehler, 1961.
Moja ciocia też miała czerwonolicego - karmiła go w 90% karmą dla ryb (coś jak małe krewetki), ale od czasu do czasu dawała mu do jedzenia żywe karaski - można je kupić w każdym wędkarskim albo nałapać na podrywkę lub inny sposób. Wpuszczała go do wanny z mała ilością wody i wpuszczała rybkę...
Moja ciocia też miała czerwonolicego - karmiła go w 90% karmą dla ryb (coś jak małe krewetki), ale od czasu do czasu dawała mu do jedzenia żywe karaski - można je kupić w każdym wędkarskim albo nałapać na podrywkę lub inny sposób. Wpuszczała go do wanny z mała ilością wody i wpuszczała rybkę...
no włsnie o to sie rozchodzi że on tego jeśc nie chce juz bo od 10 lat jadł normalne mieso
green power napisał/a:
żólwie czerwonolice karmi się powszechnie suszonymi kiełżami - powinien je jeść, a jak nie to dawaj mu dalej to mięso, skoro mu smakowało (moredatorzy - poprawcie błędy, bo aż w oczy szczypie )
nie mozna mu tego dawać podobno bo jest to dla niego bardzo złe
nie mozna mu tego dawać podobno bo jest to dla niego bardzo złe