FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
Google  

Poprzedni temat «» Następny temat
Pare pytań do...
Autor Wiadomość
stancel1234 

Wysłany: 2007-02-06, 18:48   Prośba o radę !!!

mam pytanie. Nie jestem z wykształcenia hodowcą ale mam żółwia czerwonolicego. Karmie go piersia indyka lub wątróbką. dzis dowiedziałem sie że robie źłe kupiłem mu suchy pokarm który jadł na poczatku naszego spotkania. Jest jednak problem on go nie chce jeśc czytałem również że lubia ślimaki ale nie wiem czy i mój to zje. tyle lat był przyzwyczajony do jedzenia miesa ptaków i ssaków. Nie wiem co mam zrobić pomóżcie mi jak możecie.

green power 
autor 100000 posta

Wysłany: 2007-02-06, 19:08   

żólwie czerwonolice karmi się powszechnie suszonymi kiełżami - powinien je jeść, a jak nie to dawaj mu dalej to mięso, skoro mu smakowało ;-) (moredatorzy - poprawcie błędy, bo aż w oczy szczypie :/ )

"Poza gospodarczym wyrachowaniem leśnik musi mieć także i szerszy, przyrodniczy punkt widzenia; powinien mieć również na względzie wartość materialnie niewymierną, jaką jest piękno i urok lasu..." W. Koehler, 1961.

Dragon 

Wysłany: 2007-02-06, 19:15   

Moja ciocia też miała czerwonolicego - karmiła go w 90% karmą dla ryb (coś jak małe krewetki), ale od czasu do czasu dawała mu do jedzenia żywe karaski - można je kupić w każdym wędkarskim albo nałapać na podrywkę lub inny sposób. Wpuszczała go do wanny z mała ilością wody i wpuszczała rybkę...

stancel1234 

Wysłany: 2007-02-06, 19:22   

Dragon napisał/a:
Moja ciocia też miała czerwonolicego - karmiła go w 90% karmą dla ryb (coś jak małe krewetki), ale od czasu do czasu dawała mu do jedzenia żywe karaski - można je kupić w każdym wędkarskim albo nałapać na podrywkę lub inny sposób. Wpuszczała go do wanny z mała ilością wody i wpuszczała rybkę...

no włsnie o to sie rozchodzi że on tego jeśc nie chce juz bo od 10 lat jadł normalne mieso

green power napisał/a: