FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
Google  

Poprzedni temat «» Następny temat
Przygotowanie nietoperza do podróży
Autor Wiadomość
kajsi 

Wysłany: 2005-08-22, 18:58   Przygotowanie nietoperza do podróży

W jaki sposób przygotować nietoperza na podróż np do szpitalika w Warszawie(s? jeszcze gdzie w POlsce?) tak by mu już bardziej nie zaszkodzić.Co mu dawać do jedzenia ( młodym i dorosłym) jak i czym go napoić.Czy wyczerpanemu można dać glukozę do popicia czy lepiej wodę i czy należy go karmić od razu czy tylko napoić? Jestem laikiem w tych sprawach więc proszę o pomoc.Czy powinno się go trzymać w płóciennym worku czy lepiej w kartonie(z otworami) i czy musi mieć zwiększon? wilgotnoć w nich-chodzi mi o miskę z wod? czy szmatkę nas?czon? wod??Znalezionego latem wyczerpanego nietoperza w jakich temperaturach należy trzymać w chłodzie czy cieple. Dużo pytań jak na pocz?tek ale na pewno odpowiedzi się wszystkim laikom przydadz?.Wielkie dzięki z góry. :D :oki:

mopek 
administrator
mars napada

Wysłany: 2005-08-22, 19:11